Domovský servis je konkrétní smluvní pobočka (dealerství) ŠKODA AUTO, na které bylo pojištění sjednáno, nebo pobočka jiného smluvního dealera sítě ŠKODA, která byla vybrána klientem při podpisu pojistné smlouvy.
Klient si při uzavření smlouvy zvolí Domovský servis, který mu vyhovuje, a ve kterém v případě nehody může čerpat řadu výhod:
1 %, min. 1 000 Kč
5 %, min. 5 000 Kč
10 %, min. 10 000 Kč
5 %, min. 5 000 Kč
10 %, min. 10 000 Kč
15 %, min. 15 000 Kč
*doba nepojízdnosti = doba od okamžiku pojistné události pojištěného vozidla do ukončení opravných prací na pojištěném vozidle
**doba opravy = oprava pojištěného vozidla musí trvat déle než 8 hodin, dříve nárok na náhradní vozidlo nevzniká
V případě škody, která bude likvidována z havarijního pojištění, má klient nárok na odtah vozidla do Domovského servisu zdarma bez limitu. Pokud k pojistné události dojde v zahraničí, pracovník asistenční linky se s klientem dohodne.
ŠKODA Pojištění klientům garantuje úhradu pojistných událostí z havarijního pojištění v cenách nových originálních dílů ŠKODA. Majitelé vozidel pojištěných ŠKODA Pojištěním se tak nemusí bát amortizace (uplatnění srážky z pojistného plnění u starších vozidel), kterou v dnešní době stále některé pojišťovny uplatňují.
Při opravě vozidla v Domovském servisu ŠKODA se klientům dostane pomoci od specialistů, kteří udělají vždy vše nezbytné proto, aby klient nemusel ztrácet svůj drahocenný čas při řešení pojistné události s pojišťovnou.